Kolejny ulubiony sklep Lamama w Krakowie













Cześć
Dawno nic nie pokazywałem , ale to tylko dlatego,że jest koniec zimy i nic a to nic nie ma w tych sklepach . Szykuje się nowa kolekcja i na pewno wam ją pokaże tylko trochę cierpliwości
Dziś udało mi się upolować ciuszki Lamama
Znacie już tą markę bo kiedyś wam o tym opowiadałem
Od niedawna tzn (ok 2 tygodni )otwarty sklep Lamama w Krakowie na ul. Sławkowskiej 24
I oczywiście dziś tam dotarłem z mamusią.
Byłem troszkę przeziębiony i siedzieliśmy cały tydzień z mamusią w domu i przebieraliśmy nogami ,żeby już być w tym sklepie i o to dziś prosto po wizycie u Pani doktor zaraz tam pobiegliśmy (jak to mama do mnie mówi "biegamy szybciutko biegamy" .A zapomniałbym pani w sklepie oczywiście mnie poznała bo kiedyś wstawiała moje fotki u siebie na stronie na fb  -bo ja taki mały model jestem i do tego jaki skromny co?


Categories:

One Response so far.

  1. Unknown says:

    Ooo jaki zadowolony z zakupów! :-) Oglądałam ubranka LaMama na stroniehttps://kids.showroom.pl/marki/19,lamama i chyba już wiem co kupię mojemu słoneczku na święta! Pozdrawiam gorąco was kochani!

Leave a Reply