3 URODZINY



Dziś wkradłem sie na twój blog aby powiedzieć :

Synku 3 lata temu dokładnie o 7:45 sprawiłeś , że zostałam najszczęśliwszą mamą na świecie. To Ty zmieniłeś moje życie i stałeś sie w nim najważniejszą osobą .Jesteś moim sercem dzieki któremu żyje . Urodziłeś sie w dniu moich urodzin i lepszego prezentu nigdy nie mogłabym sobie wymarzyć . Zmieniłeś wszystko - Nie jestem wstanie słowami wyrazić ile ci zawdzięczam .

Powiem tylko "MOJE ŻYCIE TO TY" .

Dałam Ci życie ale to Ty dajesz mi powód by żyć. Dzieki tobie każdy dzien jest cudowny i doceniany jak nigdy dotąd . To Ty nauczyłeś mnie pokory , cierpliwości i miłości. To nie ja uczę ciebie ale Ty uczysz mnie jak żyć . KOCHAM CIĘ❤️❤️❤️❤️
W dniu twych 3 urodzin synku życzę ci abyś stąpał po ziemi twardo i niczym sie nigdy nie martwił . Bądź szczęśliwy i nie zmieniaj się - zawsze bądź sobą .Pamietaj że dla świata jesteś tylko człowiekiem a dla mnie JESTEŚ całym światem ❤️

Twoja mama❤️

Categories:

Leave a Reply